FANDOM

Flainrots

Flainrot jest miastem portowym, położonym po dwóch stronach cieśniny w północno-wschodniej części królestwa. Przez ostatnie lata, Flainrot znacznie rozszerzyło swoje terytorium, dzięki czemu obecnie jest jednym z najbardziej wpływowych miast. Przyczyną nagłego wzrostu populacji były prawdopodobnie inwestycje, związane z niewątpliwym atutem miasta - dostępem do morza. Ze względu na niekorzystne dla rolnictwa gleby, władze postanowiły czerpać pożywienie i zyski z morza. Sama cieśnina jest pięknym acz niebezpiecznym miejscem, w jej wodach dominują mielizny, które przyczyniły się do wielu morskich katastrof. Na jej dnie spoczywa wiele wraków statków handlowych oraz pirackich, które kryją zrabowane niegdyś skarby. Oprócz cmentarzyska statków, dno cieśniny oferuje również warunki sprzyjające rozwojowi małż oraz raf koralowych.

Zatopione skarby są nieustannie wydobywane i wykorzystywane przez najwybitniejszych jubilerów zamieszkujących Flainrot, ich dzieła są pożądane przez elity społeczne całego królestwa. Jak każde większe miasto, Flainrot posiada swoje “gorsze dzielnice” w których większość ludzi utrzymuje się z rybołówstwa i szabrownictwa na dnie zatoki.

Flainrot, podobnie jak stolica, ma świetnie rozbudowany system obronny, wszystkie ścieżki prowadzące do centrum są dobrze chronione i w wielu miejscach otoczone przez wodę. Niemalże niezależna gospodarka i ochrona miasta sprawiły, że pewne grupy wpływowych obywateli dążą do całkowitej niezależności i odcięcia od reżimu Władzy Królewskiej. Mimo tego, że oficjalnie miasto jest częścią królestwa i panuje w nim względny spokój, cały czas słyszy się o aresztowaniach i morderstwach na tle politycznym, w których bez wątpienia biorą udział wywiad królewski i separatyści z Flainrot.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki